Kızlar sizde değerlerinize baktırdınız mı? Kızımın B12 si düşük diye tahlil istedim bende de düşüktür diye. Emziriyorum çünkü vitamini benden alması lazım. Ama benim B12 im iyi, demirim eksik çıktı. Hemde baya düşük. Kızımında demiri düşük. Bi bağlantısı var mı bilemedim. 🤷♀️ B12 imin iyi olmasına şaşırdım. Niye benden vitamin gitmemiş ki o zaman. Kızıma B12 iğnesi kullanıyoruz. Demir içinde Ferrum şurup.