Kızlar kızım 9+20 günlük bayadır ayağa kalkıyor beşikte tutunup.Ayakta değil ama beşiğinde sallanarak uyur.desteksiz asla uyumuyor ne yaptıysak alıştıramadık.Bu konuda öneriye kapalıyım yani.Sorun şu zıplamayı çok seviyor oyun oynatırken falan hep zıplamak ister.Malesef beşiğe de sirayet etti bu durum.Beşikte kalkıp zıplıyor ve Aşağı doğru hamleler yapıyor malesef.iki kez yeleğinden yakaladım bu gün.Beşikten aşağı atlamaya çalışıyor🥺Sallandığı için de sabit beşik alamıyorum saşlanan beşik kısıtlı yani.Var mı bir öneriniz ? Beşik olur korumalı beşik yapan bir tanıdık olır sayfa olur.veya başınıza geldi mi böyle bir şey nasıl önlemler aldınız lütfen yardım edin🥺🤷🏻♀️