Kızlar 28 haftalık doğum yaptım bebeğim 51 gündür küvezde 2 gün önce biberonla beslemeye başlamışlar sonra da beni çağırıp emzirme denenecek, bebeğimin beni tutması için napmam lazım muhtemelen pazartesi denenir eğer beni tutarsa bende hastanede kalcam ben ilçeden gidiyorum bebeğim merkez de özel hastanede tutmasa bile yine de hastanede kalmam gerekir mi bundan sonra, emmesi için ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz