Sedagoze Merhaba , bebeğim 6 aylık gözünde çapaklanma oluştu enfeksiyon varmış nasıl oldu bilmiyorum doktor damla verdi onu kullanıyoruz kaç güne geçiyor bilen var mı acaba hiç kıyamıyorum 🥺
Zeliha27mira Sedagoze Aynısı geldi başımıza yeni atlattık şükür. Ben doktora götürmedim evde sık sık ılık suyla sildm sütümle sildim geçti 1 haftada çok şükür.
Sedagoze Zeliha27mira Bende anne sütü ve çayla siliyorum bi de doktor damla verdi işte inşallah 1 haftayı geçmez kıpkırmızı oldu gözleri 🥺 bide gözleri yapışacak diye çok korkuyorum iltihaptan
Zeliha27mira Sedagoze Korkma geçiyor benm oğlumun da öyleydi sildikçe çapaklanıyodu kan oturmuştu hatta bi sabah uyandığında gözü açılmadı yapışmıştı bende sıkıntıya girdim ama geçti çok şükür elini vurma gözüne yıkamadan canm.
Yuh Emzirirken gözüne süt sıkın ve çapaklanma gördükçe ılık sulu bezle silin 1 haftaya inşallah bir şey kalmaz