Merhaba. Oğlum 13 aylık hiç yürüme niyeti yok bu durum beni endişelendiriyor. 9 10 aylıktan beri sıralıyor tutunarak gidiyor ama dengede 1 2 saniye ancak duruyor bazen onu da yapmıyor düşürüyor popoyu. İlk çocuğum o yüzden bilmiyorum ne yapsam yürür acaba doktora göstermek gerekli midir 🤔 var mı böyle geç yürüyen bebeleriniz