Nihal42 Ikrazumra19 ben biontec oldum tüm berbat yan etkilerini yaşadım. Vasiyetimi bile yazdım o derece yani
Noname21 Ikrazumra19 bilimsel olaylarda türklere guvenemiyorum malesef çıkar için herseyi yaparlar. Diğerlerine de güvenmiyorum ama en azından örnekleri var asinolanlar. Daha asi olmadım ben asi olmadan covid bitsin diye bekliyorum. Az kaldı inanıyorum
Egeninguzelannesi Nihal42 Hangi yan etkiler oldu bemde 3. dozumu biontech düşünüyorum ama korkuyorum da
Melek1921 Ikrazumra19 eklem ağrısı baş ağrısı mide bulantısı halsizlik birde 10 aylık kızım var ağrı kesicilerle duruyorum ilk 2 doz da birşey olmamış tı 3 doz beni mahvetti eşim de oldu onda hiçbirşey yok
Nihal42 Egeninguzelannesi 39.2 derece ateş. Tüm vücudumda şiddetli ağrı. Halsizlik şiddetli baş ağrısı. Baş dönmesi. Gibi etkileri oldu ve 2 gün sürdü
Ikrazumra19 Noname21 bende asi olmadim iste ilk asiyi ne olsM olmasam yiyip bitiyorum bi kere covid atlattim eylulde 2.olur diye korkuyorum
Noname21 Ikrazumra19 herkesin kendi kararı tabi birdey diyemem ama en azından biontech olun. Esim 2 doz biontech kaynanam 3 doz sinovac oldu iyiler
Ikrazumra19 Noname21 benim cevremde biontech oldu cok sukur sorun yasamadilar bakalim birini secicez nasip artik