Merhaba güzel anneler,
Bebeğim en başından beri memeyi tutamadigindan memeyi reddetti. Ve biberona asiri düşkün oldu. Ara ara memeyi teklif ettim tabi ama almadı. Silikon uç denedim yine almadı. Hep sagarak verdim bu süreçte mama da verdim tabi. Buradan bi anne bana ayni durumu yaşadığını ve 6.aydan sonra memeyi tuttuğunu söylemişti. Bu söylediği şey bende hep bi umut olarak kaldı. Ve bebegim ne hikmetse 6 aylik olduktan sonra silikon uçla tutmayı başardı. Simdi de bazen silikon uçsuz emziriyorum. Demem o ki çıkmadık candan ümit kesilmez. Benim gibi olan anneler sizde emzirmek istiyosaniz umudunuzu yitirmeyin. Emmiyosa da yapcak bisey yok, sonuc olarak bebeklerimizin en çok bizim sevgimize ihtiyaci var 🤗