İyi akşamlar, hayırlı kandiller 🌺
3 yaşına girecek oğlum. Doğumdan itibaren ne göğsümü ne de emzik tutmadı. Baş parmağını battaniyesine geçirip emiyor. Bu parmak emme daha çok uyku saatlerinde ve keyif yapmak için uzandığında oluyor. Şöyle bir detay var ki battaniye yoksa asla emmez parmağını. Biliyorum ki battaniyeyi yok etsem parmak emme sorunu ortadan kalkacak. Ama battaniyesine o kadar düşkün ki yaz, kış, gece, gündüz hep yanında. Nasıl bir yol izleyeceğim. Çok üzülecek ayrıca uykuya nasıl geçer battaniyesi olmadan. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🤦♀️💕