Kuzeymiram 3,5 aylıkken yaptırdık biz.iyiki yaptırmışız diyoruz 4-5 güne iyileşti. Dönmeden yaptıralım dedik cocuk hareketlendikce zor geçiriyor bence süreci.erken yaptıran bir çok tanıdığım var,iyiki erken yaptırmısım olduda bitti masaallah:) öneririm.