Katun Doktorun yaptığı plan biraz kafamı kurcalıyor ağırmı olur acaba diye….1 2 doktora daha sormayı planlıyorum. Sizin ki ne şekildeydi? Hangi aylarda yaptırdınız ve kaç doz
Katun Barlasb10 Nimenrix aşı 6 - 8- 14. Aylarda Bexsero aşı 7 - 10. -15. Aylarda Bu şekilde yaptı ama kafama oturmadı nedense
Barlasb10 Katun 3 doz yerine bizim 2 doz tercih etti bir de 2 yaşından sonra bexero hatırlatma dozu var hepsi aynı oluyor fazla doza gerek yok demişti doktoru
homosapiens Katun benım kızımada 3 er doz ayarlamıstı doktor bexseroda aşırı ağladı gün boyu o sebeple nimenrixı tek doza dusurduk 1 doz şeklınde
ballitursu İlk dozu 10 aylıkken olmuştu 1 yaş aşısını geçince ikinci dozu 13 aylık falan gibi vuruldu.üçüncü dozu henüz olamadık (yakınlarda yaptırmak gerekiyor ).ama aşılarıyla karışmasın demişti doktorumuz ağır gelmesin diye .
ballitursu Katun He bir de 2 yaşında bir dozu var demişti bize ,yani benim anladığım toplamda 4 adet olucak 2 yaşa kadar sizin kaçıncı ayda başladı ?hiç oldu mu şimdiye kadar
Dondurmakutusundakisarma Katun 3.ay 5.ay 13.ay iki grup ayni anda yaptırdık Rapel dozlarimz kaldı bı tek 🤗