Kizlar bebeğim 9 aylık ve hiçbir kelimesi yok henüz 2 aydır bi çok sağlık sorunuyla ugrasiyo nerdeyse hergun hastanedeydik çok zor günler geçirdi bebeğim ve bu süreçte çok yıprandı bildiği herseyi emeklemeyi hatta oturmayı bile unuttu şükür bi haftadır iyileşme sürecine girdik herseyi baştan öğreniyoruz ve bunları bilen kayinvalidem bu akşam bana hiçbirsey söyleyemiyo daha konuşamayacak mı bu acaba dedi çılgına döndüm bebeğim neler yaşadı ve normal şartlarda bile bu aylarda hiç kelimesi olmaması normal iken bebeğimin onca yaşadıkları için bile kelimesi olmaması ekstra normal saygımdan cevap vermedim neden böyle bu kaynanalar ki ayni şeyi kendi annem de söylese yine çılgına dönerdim..