haavvvaaaa merhaba, kızım şuan 5 buçuk aylık, yaklaşık 2 buçuk aylıkken başladı mama ve biberon reddi taki 5 aylık olana kadar devam etti. 5. Ay kontrolünde sadece 100 gran aldı. Doktor istedikçe ver kendine sıkıntı etme dedi. İki haftadır bıraktım bende cc hesabı falan yapmıyorum artık çünkü yaparsam kafayı yiyecek gibi oluyorum. Diğer bebeklerin 1,5 aykıkken içtikleri cc yi kızım 4 buöuk aylıkken içiyordu. Ne zamanki ben rahat bıraktım herşey yokuna girmeye başladı. 5 saat geçse acıkmayan kızım şimdi maması 2 dakika geç kalsın ağlamaktan helak oluyor. Demem o ki kafanıza takmayın her bebek farklı oluyor ve zaman zaman reddediyorlar. Ama sonradan düzeliyor aç yaşamıyorlar 😊