asocialmom sakin olun, derin nefes alin ve bu gunlerin de gececegini unutmayın. Sizin icin zor ama onun icin cok daha zor, bu dunyaya alismaya calisiyor hala. Tibben rahatsizligi olmasa da huysuzlaniyorsa bir sikayeti vardir mutlaka, sicaklardan bunalıyor olabilir, atak dönemi olabilir. Siz asabi olursaniz huzursuz olur, annesiniz siz ona sonsuz anlayis ve sabir gostermek zorundasiniz. Hepimiz icin ayni sey gecerli. Ne yaparlarsa yapsinlar bebeklerimize sevgi ve sefkat ile yaklasmak zorundayız.