Ohaezgi ben de öyleydim çok rahattı amq kendimi çok zorladığım için sıkıntı çekiyorum
Ikicocukluana ben zorladığım için böyle oldu bebek bezini değişirken. Çok eğildim kalktım
2603 çok geçmiş olsun canım