EllaNaz_2021 Nillara neden bir birinize kirici konusuyorsunuz ki guzel Annler hic gerek yok Boyle seylere💐💐
babyfaceee Nillara bencillik. Zaten kupeden ne anlar bebek kendilerini tatmin ediyolar. Sırf kendi hoşlarına gittiği için deldiriyolar. Sonra çok mutlu diyolar. Büyüyünce de o kadar mutlu olacak mı acaba
Betlcelik EllaNaz_2021 O civarda sanırım bende kızımın deldirmistim hiç yara birşey olmadı cokta farkında olmadığı için ellemiyordu öyle olunca hemen iyileşti
Gamzebicer EllaNaz_2021 ya bebek biraz küçük sanki kulak delimi için ama tabi siz uygun gördüyseniz güle güle kullansın inşallah bir problem çıkmaz eminim ki o minik kulaklarına çok yakışmıştır😊
GulAkkaya Nillara evet teyzem hadi hadii:)) Benim etrafımda dönüyor tabi, senin etrafında mı dönecekti??? 😂 Sen bu akılsızlıkla pek konuşma bence diyorsun ya yarım akıllı diye, yarım akıla sahip ol önce ondan sonra konuşuruz 😘
BugsBunnyy EllaNaz_2021 siz kulak cekmelerine kupe dusmesine yutmasina vs dikkat edin bu da karsilasilan sorunlardan oluyormus
ikikoalaanasi Ayy bende hiç kıyamadım küçükken. Şimdi kendi ne zaman isterse o zaman deldirsin diyorum 🙈😅
Olric11 EllaNaz_2021 benim babannem 3 aylıkken deldirmiş kulağımı 🤦♀️😅 çok şükür 31 yaşındayım bişey olmadı
EllaNaz_2021 Olric11 aynen canim benimde nenem delmis eskiler birde igneyle delmisler cok sukur bende sorun yok sonrada 2 tane deldirdim birde us kismina seviyorum kupe takmayi 🥰💐