Ya kızlar 8,5 aylık kızım var, yürüteçle dolaşıyordu gitmiş orta sehpanın üstünden paket bisküviler olur ya jöleli bisküvi de değil pankek gibi üstü jöle onu bulup yemiş. Ya nasıl ulaşmış almış hiç bir fikrim yok. Bir şey olur mu çok korkuyorum bide çilekli çikolatalı baya korkuyorum yani