Winner Hanımlar İzmir’de yaşıyorum. Üzerime giyecek kıyafet bulamıyorum ya sizler nerden alıyorsunuz. Dün westparkta 5 mağaza dolandım. Üstüme doğru düzgün bir sey bulamadım. Hep uçuk kaçık şeyler. Siz nerelerde alıyorsunuz
EkiminAnnesi Winner Al benden de o kadar. Hadi alışverişe gidelim diyorum sonra gidince saatlerce gezip bişey almayınca da eşim sen bişey beğenmiyorsun diyor bişey bulamıyorum ki ben 💔
EkiminAnnesi Winner çünkü herşey uçuk kaçık. Ya parası ya tipi ya kumaşı ya dikişi ya içi görünüyor ya boyu kısa ya da yakası açık…