Merhaba anneler bebeğim 2,5 aylık ilk doğduğundan beri sütümü sağıp buzluğa atıyorum 3 ay süresi var buzlukta beklemenin bugün buzluktaki sutlerimden birini bebeğime vermek için çıkardım ama çok tuhaf kokuyordu ekşimiş gibi sanırım tadına baktım resmen kusucaktim kendi sutumun tadına bakmisligim var biliyorum tadını böyle değil buzluktan aldığım neden böyle bilgisi olan varmi