Taze_annecik Eslemsura Merhaba kirada oturuyoruz ve burdaki kombi e.c.a senelerin eski kombisi hala çalışıyor ve bende Daikin de çalıştım kombi olarak e.c.a en iyilerindendir.
Gunsss Annenlerin eski evlerinde buderus yoğuşmalı kombisi vardı gaz tüketimi çok tasarruflu çok memnunlardı
Eslemsura Taze_annecik ya arkadaşım valla bziim kombi bozuk hi oluyor hi olmuyor 4 aydır evime tasindim artık bıktım ya olmuyor duruyor kendi kendine ya Gunsss tesekkur ederim
Taze_annecik Eslemsura Çok eski bi kombiyse bakıma ihtiyacı olabilir yada ömrü bitmiş olabilir kontrol ettirmekte fayda var.