Oglumunannesiyim Akşamları yıkıyor musunuz 22.9 derecede oğlum 4 aylık soğuk gelir mi acaba siz kaç derece olunca yıkıyor sunuz
Pasaninannesii_ Oglumunannesiyim en az 25-26 derecede yıkıyorum o derecelerde hiç yıkamadım sonra odadan çıkarmıyorum yavaş yavaş dereceyi 23 e düşürüp o odada uyutuyorum
ketcapli_lahmacun Oglumunannesiyim Soğuk değilse dışarısı ve de çabucak yıkanırsa üşümez yani. 🙈 Ama tabi kalın giydirmeli banyodan sonra.
Duyulurum Oglumunannesiyim evin derecesi 22 falan olsa bile banyoyu ısıtıyorum. Ya eşim duş aldıktan sonra sıcacık banyoya oğlumu sokuyorum ya da ben duş alıp onu yıkıyorum öyle de banyo baya sıcak oluyor sarıp hemen giydiriyorum. 17 aylık
birkupalatte Oglumunannesiyim Isıtıcı fansız yıkamıyorum. Oda en düşük 25 derece oluyor. Bence üşür o derecede
sarmaliklahana Oglumunannesiyim Derece olarak bilmiyorum ama istanbul’dayız dogdugundan beri her akşam yıkıyorum 10-12 arası gece genelde 11:30 falan oluyor sonra doyurup uyutuyorum. 4.5 aylık kızım
Ates_mami Oglumunannesiyim banyo yapacağı için 22 düşük. 25 26 ya getirin oda sıcaklığını. Banyoyu yapsın. Vakit kaybetmeden kurutup giydirin. Saçlarını kurutun. 1 saat sonra oda ısısını düşürebilirsiniz
Bsradskran Oglumunannesiyim bizim evde bu derecede oğlum 6 aylık ama banyo yaptıracağımız zaman ısıtıcı açıyoruz