deryagencay Merhaba kızlar hayırlı kandiller Ben bugün hasta oldum galiba doğum yapalı 4 ay olacak karnım belim çok ağrıyor ve leke leke geliyor sizler doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz ve duyduğum kadarıyla temiz emzirmezsen hamile kalınırmış deniyor