pogacayanakli_aylamm Justmomy cuci tayttan tayt aldım yialn deriki felan giyince vucut hatların com belirgin hos duruyor sanki ustunde yok gibi birde uzerinde haydigiy den tisort felan aliyodum
adastra Justmomy Aldıklarımın linkini bulamadım bunlar favorilerimdeydi genelde bu tarz giyiyorum https://ty.gl/8qydbd7efw https://ty.gl/zidnhwy1mn https://ty.gl/4nt2zyca8g https://ty.gl/dijd7gpl3i https://ty.gl/c95v7ixuj6 https://ty.gl/ialjk10vx1
Baby_Mila Justmomy favorilere ekleyin indirime giriyor birde ürünün altına bakın kupon oluyor diyelim 150 tl ve üzeri 50 tl kupon
EtiPetito Justmomy tayttan falan daha hoş şeyler var şort crop büstiyer elbise falan bakın bence hem daha rahat hem daha ev şıklığına uygun. Trendyolda binlerce var
Elifbeyzam Ben yazın genelde tişört ince tayt, sort, askılı pamuklu elbise tarzı yiyorum kışın eşofman kalın tayt üstüne kısa kol Hırka yada pamuklu uzun kollu falan giyiyorum
pogacayanakli_aylamm Justmomy kendim aldim. 2 tane tayt gorundugu gibi geldu. Alirken 1 2 beden buyuk alin daha rahat oluyor
gibicibicis gibicibicis İndirimsiz olanlar indirimde baya baya düşüyor yazliklarin altına evde giymelik Terlik falan isterseniz lcw de çok güzel var hafif topuklu rahat geçen hafta yarı fiyatına düşmüştü https://ty.gl/fwlm1dtytb https://ty.gl/63he28qg3l https://ty.gl/ryl9w5fkgi https://ty.gl/4s5y5w2jo4 https://ty.gl/gs54489k26 https://ty.gl/spxvjw2q1e https://ty.gl/2j3olk6wls https://ty.gl/kfxxyh74st https://ty.gl/9y4yxanlgq
gibicibicis pandemibebegi @Justmomy teşekkür ederim bende çok beğendim şimdi bunlari alabilmem için bana para enerjisi gönderelim lütfen 😅 ihtiyaçlarımı almaya anca elim gitti bunlara kuzu kuzu bakıyorum 😂
oartikbiranne Justmomy valla bende altli üstlu oturuyorum gün boyu evde pijamayla dolaşıyorum çat kapı geliyorlarsa hiçte değiştirmiyorum
asiltonunmommysi Justmomy trendyol candır. Ben yazın hep elbise giyerim, bu kış ta parlak tayt üzeri croplara taktım dışarıda giymem tesettürlü değilim ama iyi hissettiriyor
Justmomy Katun Deletedmom5284 asiltonunmommysi ya biraz göbeğim var sezaryenden kalma gitmedi bir türlü crop gibi şeyler giymeye çekiniyorum sizin hiç.kalmadı mı