mesfils Merhaba anneler, doğum yapalı 34 gün oldu oğlum hala sarılık normal mi? Geçmesi için önerileriniz var mı?
mehmel54 mesfils uzayan sarılık olabiliyor korkmayın tehlikeli kısmı atlatmış bol bol emzirin geçecektir
PembePelikan mesfils uzamış anne sütü sarılığı, iki ayda anca tam anlamıyla geçiyor, endişe etmeyin, oğlum 42 günlük değeri 2ye düştü bir iki haftaya tamamen geçmesini bekliyoruz
Gazme @ mesfils bizde doğumdan bi hafta sonra sarılık olup bi gün fototerapı gördük değer düştü ama suan nerdeyse uç aylık olucaz çok az gozlerının kenarında kaldı sarılık.doktorda anne sütü sarılığı anca geçer dedi korkmayın yani