Ballibademin_21 Kızlar 2 kişilik waffle tarifi verebilirmisin çünkü benim yaptıklarından 4 5 tane çıkıyor
Mommqueen Ballibademin_21 fazla olabları buzluga at poşetleyıp sonra tavada ısıt taze taze ilk yapmş gibi oluyor
Kadifemsii Ballibademin_21 😀😀 benimde yaptığımdan 4 5 tane çıkıyordu valla göz kararı azaltarak yaptım oluyor yani bi dene kullandığın malzemenin yarısında az eksik koy oldu bitti
Kadifemsii Ballibademin_21 yok yok bozulmaz. Ama üstteki arkadaşın dediği oluyorsa çok daha mantıklı buzluk olayı yani
Mommqueen Kadifemsii ben pankeki waffle hep böyle yapıyorum özellkle fazla yapıp buzluga atıyorum kızım sevdiği için hepte yapamıyorum bebeğim küçük oldgu için elimin altında o kadar pratık oluyorki