Esila12 YarensmomM çok zor oluyo ama napayım bebeğimle aynı odadayız bugün son gerçi bitti allahın izniyle 😊
YarensmomM Esila12 doktorum bana anne hastaysa bebekte hasta sayılıyor çok fazla yüzğne kenrşi temas bulundurma emzirirken maske takman yeterli demişti grip olduğumda. Ama covid daha ürkütücü geliyo
gizemilayda YarensmomM emzirmeye kalktım 38.9 hemen soydum calpol verdım dusmedı dus aldırdık sonra hastaneye gıtık testler felan derkem colpola dustu bıraz sonra antıbıyotık kulandık ates ıkı gun surdu
gizemilayda YarensmomM zaten colpol cok ateslıyse 3 saate bır ver dedı doktor bende oyle yaptım kontrol altına aldık ama bıraz surdu dusmesı