Hilal37 Dün post açmıstım bebeğim geceleri uyumuyor diye bugün gunduzde uyumadı ağladı sürekli doktora getirdik gaz sıkışması varmıs. Damla verdi onun haricinde verebileceğim yapabileceğim birşey varmı
Eymenimo Hilal37 sıcak uygulama dene benim bebeğime iyi geldi kesinlikle dene! Masaj yap sıcak tut bebeğini geçmiş olsun ..
hilallcukurlu Hilal37 rezene verebilirsiniz 3-4çay kaşığı bide biz ütüyle bez ısıtıp ayaklarına karnına koyduk ve masaj biraz daha rahatlatıyor gibi sanki ve damla bunların yanında şart olmaya başlıyor.. Rabbim şifasını versin çok zor ve sıkıntılı bir süreç bizde yaşıyoruz
Hilal37 Pero daha bi kere kullandım canım ama başka yapabilcrğim başka bişi varmı bitkisel faln öğrenmk istiyorn
Pero Hilal37 benm bebeğimde aşırı gaZlıydı şu aralar biraz rahatladı bende ne damla ne şurup işe yaramadı aguline diye bi şurup hatta çok güzel yorumları var ama bende işe yaramadı o 1 2 saat mecbur çekiyordum susmuyordu sıcak bezler koydum zeytinyağı içirdim kimyon içirdim kiraz çekirdeğini denedim masajları denedim elma yağıgıydı sadece hoplatınca biraz duruyordu sende inş işe yarayan birşeyler bulursun 🙏🏻🙏🏻 Allahm sabır versn cok Zor 😞
hilallcukurlu Hilal37 milupanın fln kutu olarak vaya canım doktomuz onu verebilirsin demişti bana aktardı satılan tozları sien iç ama bebeğe hazır olanı ver demişti biz bir zararını görmedik çok şükür birde şimdi nurse Harvey diye bir damla verdi doktorumuz tamamen bitkisel ona başladık ama diğer söylediklerimi de uyguluyorum
bayb1 Hilal37 ahh ahh o qaz yok mu mahvetti şu bebişlerimizi 😩 havluyu ısıt ısıt sar beline cnm bi kaç kez yap kucana al tıpışla bi yarın saate çıkıyo hepsi
Zehram Hilal37 geçmiş olsun öncelikle ne yaparsnz yapın üç dört aylık olana kadar devam edio bnm kızım da öleydi duraksız altı saat ağladını bilirm. Bn biogaiga ve zinco kullandm bize biraz iyi gwldi bu iki damla sizde doktorn verdğini bi deneyin etkili olmazsa değştrn bn çok damla değistrdm
BBusraa Hilal37 bazı bebekler maalesef gazlı oluyor sadece doktorunun verdiği damlalardan kullanabilirsin🙁 bir de emziriyorsan kendi yediklerine dikkat et mutlaka bebeğe gaz yapan şeylerden uzak durmaya çalış tek tavsiyem bu olur sanırım. Ben bulgur pilavı yerken içine biraz kimyon katıyordum mesela sırf gazını kessin ona geçmesin diye
Mom107 Hilal37 Ayaklarına sıcak havlu koyabilirsiniz karnınada inanılmaz gaz çıkartıyorlar öyle olunca
Sinemlina Humananin kimyonlu rezene çayi. Once ben iciyordum.kutusunun uzerinde bebeklerede verilebilir yaziyordu.doktodanda onay alinca kullandim. Allah onu cikarandan razi olsun. Bebegim 1 bucuk aylik ve kolik. Butun damla ve şuruplari denedim sadece o cayla rahatladi
Annesinin1tanesi Hilal37 bacaklarnı hareket ettir bol Bol masaj yap canm dün bizimde öyleydi gündüz 1 saat anca uyudu ablam iki bacağını birleştirip karnına doğru götürüp bastırıp düzleştirdi ve bir gaz çıkarttı anlatamam
Hilal37 Annesinin1tanesi evet dun bizede aynısı oldu tamamen rahatladımı bilmiyorm bugun belli olur:)