Pikacu56 Merhaba 1 yasinda kizim grip oldu bugun doktora goturduk ates oksuruk burun akintisi icin antibiyotik verdi ama.bi turlu iciremedim kizima acaba acile.gitsek.igne falan yaparlarmi hic bir sekilde ilac iciremiyorum🥺
Nesizade Pikacu56 şırıngayla denediniz mi burnunu sıkın ağzını açıyor o zaman ben en kolay yöntemi şırıngayla buldum geçmiş olsun
Nr1934 Pikacu56 ilacı gözünün önünde şişeden çıkarıp vermeyin onun sevdiği bir bardaktan çıkarmış gibi yapin görsün o şekilde içer belki canım dene bir