Singirdaklı oyuncağı vardı dengesini kaybedip arkaya düştü kafası onun üstüne geldi öyle yumuşak bir oyuncak da değil ,yakindim ama yetişmeye kalmadan düştu ağladı kucağıma alıp sakinlestirdim evde de tekim napmaliyim bişey olurmu ki gözlem yapıyorum ama ne gibi belirti olur sizce şuan sakın oyun oynuyo