expelliarmus Kaçıncı ayda yapılıyor ve kaç doz canlar ? Her yerde başka bi şey yazıyor kafam karıştı 🤔
GzmmK expelliarmus bizim doktorumuz normalde 2/4/6 demişti hatta Prof Mehmet Ceyhan hocamız böyle söylüyor demişti ama 2. Ayda sağlık ocağı aşıları olduğu için ⅗/7 olarak belirledik bu ay 5. Ayı yaptıracağız kısmetse. Birde bu menenjit uzun bir konu şöyle 2 grubu var a/b diye ikisini farklı hastalık gruplarını kapsıyor nimerex bexore diye biz ikisini ayni anda olduk çok şükür sorun olmadı erken olmak lazım hastalığın önüne geçmek için
birkupalatte expelliarmus Doktorunuz belirliyor aslında. Biz 3. ayda başladık. 5 ve 9 da var 3 doz bexero 1 yaşından sonra da 1 doz nimerix var
Keskeuyusamm Doktor ayarlıyor onu. Her doktora göre farklı ilerliyor. Bizimki şu şekildeydi. Bexsero 8.ay / 12.ay / 18.ay şeklinde Nimenrix tek doz 13.ay
expelliarmus Keskeuyusamm biz 3 aylığız doktorumla konuşacağım da bi fikir sahibi olmak istedim önden. Ateş falan yaptı mı aşıdan sonra? Biraz ağır bi aşı diyorlar. Ve de tek doz olanın diğerlerinden farkı ne acaba.. tek seferde olsa bitse
expelliarmus GzmmK hmmm biz de 3 aylığız rota olduk yeni. Menenjit aşısı hakkında bi şey söylemedi doktor . Ayrıca sorayım o zaman onu. Daha ileri ki aylarda yapılıyor sanıyordum menenjiti
Keskeuyusamm expelliarmus Bexsero B grubu ve yayılımı görünme sıklığı vs daha fazlaymış canım. A grubunu bizim doktorumuz yeterli gördü ve tek doz yaptırdı. İlk B dozunu yaptırdığımızda 39 lara kadar çıkmıştı ateşi
GzmmK expelliarmus tabi yaşını bekleyen de var ama imkanınız varsa. Mutlaka geç kalmayın çünkü Allah korusun hasta olmadan önce yapılmalı. Aslında doktorunuz bilgilendirme yapmalı. Çünkü geç kalınca sağlık ocağı aşıları da zor oluyor yani tarih ileri atılıyor hep.
anneesi expelliarmus 10 aylık kızım bugün ilk doz yaptırdık bexsero. Diğer doz 1 yaşında olacak son doz ne zaman hatırlayamadım.
Utkucan expelliarmus her aya göre takvim değişir canım doktorumla planlaman lazım bunu ama biz bexseroyu 7,10,16. Aylarda nimenrix i 13. Ayda yaptırcaz
Ates_mami expelliarmus doktor belirliyor. 80 yaşında da yapılabilir. Belirli ay sınırı yok. Rutin aşılarının olmadığı bir döneme denk getirseniz daha iyi olur. Büyük oğlumda menenjiti atlamışız 3 yaşında 3 doz olarak 1 ay arayla yaptırdım. Diğerlerine 9 ve 13. Aylarda yapıldı. Hatta küçük olanın 13. Ay 2. Dozu pazartesi günü yapılacak. Birde 26.27. aylarda yapılacak. Onlara toplam 4 doz olacak. Doktor belirliyor yani bunu.
Gncgrr expelliarmus biz 3. Ve 5. ayda her ikisinide yaptık 13.ayda da son dozlarını yapıcaz doktorumuz böyle planladı