Mavi-96 benimde sizle yaşıt bebeğim, 4 ay 14 gün. sol kolunu oynatmayı sevmiyor, bir problem yok arada kaldırıyor, neni emerken o kolu açıkta kaldıysa onla tırmalıyor, ama yerde oyuncaakları solda olsa bile sağla uzanıyor. yani sizin de eğer başka zamanlarda oynatıyorsa korkmayın. yine de doktora gidince bir sorun