Özetle, hamilelik öncesi eşimle Youtube videoları çekmeye başladık. Dijital içerik uzmanı olduğum için hedef kitle analizini ve algoritma analizini iyi yaptım diyelim ve 2-3 ay içinde kanal az da olsa gelir getirmeye başladı ve 13bin takipçiye ulaştı. Bu arada Instagram’a da yansımaya başladı tanınırlığım. Kitle arttıkça saçma yorumlar falan da arttı ve tam o dönem hamile olduğumu öğrenince sosyal medya olaylarını bıraktım.
Zaten tam zamanlı, beyaz yaka işim vardı diye de üstünde durmadım.
Çocuktan sonra evden çalışma açısından sosyal medya işi yapmak daha avantajlı olacak. Şu an ücretsiz izindeyim ama 5 ay sonra işe dönmek zorundayım. Çalıştığım şirketi seviyorum ve evime yakın bir plazada çalışıyorum. Diğer yandan sosyal medyaya bir şans versem kitlem büyüyebilir ve evden çalışarak bebeğimin yanında olabilirim. Hatta belki şu an kazandığımdan daha fazla bile kazanabilirim.
Ama küçük kitlem bile şimdiden bebekle ilgili içerik ister oldu. Vlog vs. görmek istiyorlar. Bir yandan da bebeğimi içerik yapmak istemiyorum.
Belki kadınlara, annelere yönelik içerikler hazırlayabilirim ama insanlar yine de bebiş görmek isteyecek, eşim yabancı olduğu için de bebişin melezliği falan extra ilgi uyandırıyor tabii. En çok izlenmeyi hep bebekli içerikler alacak, söz konusu kitlede hep bu şekilde çalışıyor ne yazık ki. İki arada kaldım, siz olsanız ne yapardınız?