Poyrazzz01 ben duşakabin de yıkıyorum , deliği kapatıyorum içine biraz su doluyor suya toplar arabalar koyuyorum, önden kendisini bırakıyorum oğlum gidiyor oynuyor biraz , sonra ben onu rahatsız etmeden yavaş yavaş vücudunu yıkıyorum, başını en son yıkıyorum çünkü yüzüne su gelince bazen kızıyor. Saçını köpüklediğim zaman suyu genelde hep ensesinden beri dökerim yüzüne çok su gelmiyor , en son kafasının önünü yüzünü yıkıyorum alıyorum