Tuba-21 Neye göre nasıl hesaplıcaz anlamadım. Doğduğu tarih mi doğması gereken tarih mi? Hiç durmuyor uyumak istemiyo maksimum yarım saatte uyanıyor sürekli huzursuz ağlama derdinde
Gizo87 Tuba-21 doğması gereken tarih şeklinde hesapladığımda tutmadı benim. 32 hafta doğdu ama gelişim olarak çoktan yakaladı o yüzden tutmuyor bence
Mavis34 Tuba-21 benimkide 36+0da doğdu. Doğması gereken tarihle hesaplaniyormus ama bizde de tutmuyor atak zamanları sanki normal doğum tarihiyle uyumlu gidiyor gibi
Gizo87 Tuba-21 harika haftalar kitabı var bende. Orada doğması gereken tarihe göre hesaplayın diyor ama o şekilde tutmadı bizim. Atak dönemlerinin özelliklerini okuyarak bulmaya çalıştım. Bizim gözlemimize kalıyor bence biraz
Tuba-21 melegim71 valla bizimki tamamen yaşatıyor sağolsun. Yeter ki iyi olsun sağlıklı olsun ama bende benden gidiyorum yani üzülüyorum:(
melegim71 Tuba-21 evet duydugum ataklar zormus yani 4 ay atagi en zoru bekledim bende ama atak olmadi oyle hic