Anneler merhaba kızım 3 ay28 günlük uykulara geçmeden önce beşikte bir fasıl ağlıyor beşiğini sallıyorum pişpiş eşliğinde 15-20 dk sonra uykuya geçiyor. Akşam uykusuna da 7 gibi geçmiş oluyor yani kendisi o saatten sonra uyanmıyor o yüzden bende uyku öncesini 6.15-6.30gibi yapmaya başlıyorum ama gece uykusuna geçirmem daha uzun sürüyor sadece biz mi öyleyiz sizlerde de aynı sorun yaşanıyor mu ? Altını alıyorum pijamalarını giydirip yüzüne krem sürüyorum gece lambasını açıp pişpiş sesini açıyorum emzirdikten sonra beşiğe koyuyorum sonra resmen çatlayana kadr bi 10-15 dk ağlıyor. Beşik sallıyorum hep bunu nasıl bırakıcaz azıcık yavaşlatıyim o zaman bile ağlamaya başlıyor 🤦🏼♀️Her uykudan önce ağlaması normal mi ben mi eksik yapıyorum bişeyleri 🤨