Bebeğim 4 aylık dogdugundan beri hipp kullanıyoruz aslında çok memnundum ama artık doyurmuyor ve kilo alımı yavaşladı gibi ayına göre kilosu gayet iyi meme+mama olarak gidiyoruz fakat her ay 1 kilo alan bebeğim bu ay 500gr almış sağlık ocağındaki hemşire mamayı değiştirebilirsin ama kan ilacına baslicaksin kabızlık yapabilir evolvia dene dedi bir tabidigimda similac öneriyor kafam karıştı hangi mamayi nasıl seçeceğim?