Merhaba güzel anneler benim 3 aylık bir kızım var kucağımda tutarken sürekli kafası öne doğru eğiyor bir türlü kafasını bana yaslamiyor. Ben yaslasam da tekrar kafası öne doğru düşüyor bir türlü dik tutamıyor sizce bu sorun mu sizin bebeklerinizi de aynı problem var mı. Henüz doktor randevuma gidemedim. Bilgisi olan var mı?