Esrazeynepyusra Bebeğimin topuk kanında tsh değeri yüksek cikmis tekrar kan verdik yanlış ölçüm yapılma olasılığı var mi tsh değeri yüksek çıkanlardan kalıcı zeka geriliği oluyormuş bilgisi olan var mı?
Elevka_96 Esrazeynepyusra evet var yoğunbakımda çalıştım bazen yüksek gelirdi kan alırdık normal çıkardı zaten 2. Kez alacaklardır sizde ekstra bi kan tahlili verirsiniz belli olur.
Sulee_ Esrazeynepyusra benim kızımında ilk doğduğunda yüksek çıktı bir hafta sonra düşmüş normal dediler