Sevgimmmm böyle utrasan burun izasında anlına baktı ve bir ögün orda kaldık uykuda baktı bir alet takıp uyku sırasında nabzı kalp atışları oksijen miktarı vicutta nasıl diye bana ciddi bir durum olmadıgını ve uykularında onu belli bir süre yanlız bırakmamamı söyledi ve belli bi yaştan sonra geniz eti ve bademcigin alınması gertigini söyledi ama şöylede bi durum var kalbimiz 2 odacık iki karıncıktan oluşuyo bebeklerde bu aralardakı duvarlar sonrasında kapanıyo bazen tam kapanmıyo gec kapanıyo kalp hava kaçırıyo üfürüm diyorlar üfürümde bazen uykuda yada cocuk hareket ettinde morarma zorlanma yapabiliyo ikisi birbirine karışmamalı sen kbb kardoloji ve beyin sinir neroloji göster mutlaka