Merhaba, bebeğim 3 ay5 günlük. İlk defa bu sabah uykusunda sesli olarak ağlıyordu. Değişik sesler çıkararak daha önce ondan hiç duymadığım bi şekilde resmen korkuyordu. Belli ki rüya görüyor dedim dua okudum daha da şiddetlendi. Eşim kucağına aldı bugüne kadar hiç ağlamadığı bi şekilde şiddetle ağlamaya başladı zor sakinleştirdik. Tekrar dua okuduk vücuduna baktık bi yerimi acıyor diye sakinleşti falan neyse. Bugün alerjisi için üniversiteye gittik eve geldik banyosunu yaptırdım gayet keyfi yerindeydi. Tekrar uyudu. Uykusunda ağlamaya başladı yine sesli sesli iç çeke çeke konuştum, dokundum dua okumaya başladım. Gözlerini açtı çığlık çığlığa ağlamaya başladı. Kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım ama yok ne yaptıysam susmadı. Meme verdim ki asla reddetmedi bugüne kadar hala ağlıyor susmadan memeyide bi süre sonra aldı bıraktı tekrar ağlıyor. Sakinleşti sonraları ama iç çekerek emdi. Yarım saat iç çekti yavrum. Yaşayan var mı?gerçekten korktum. Belli ki kabus görüyor ama bu kadarı fazla değil mi? Daha öncede uykusunda güler ağlardı her bebek gibi maksimum dudak bükerdi, gülümser yada kikirderdi ilk defa böyle bişey yaşıyorum. Yaşayan yada bişen varsa yardımcı olursa çok seslenirim.