tostosata ben radyoloji teknikeriyim . emzirebilirsiniz . x isini vücutta kalmıyor girdiği gibi çıkıyor. ilaçlı olsaydı aynı şeyi söyleyemezdim. çünkü ilaç vücutta tutulum yapıyor veee mr da radyasyon kesinlikle yok . manyetik dalgalarla çalışıyor. el röntgeni de en dusuk dozlardan biri