eylusko_ beyazgulll 40 günlük bebeğimin dil bağı kesildi 1 dakika sürdü. ameliyat felan değildi. acil de yapıldı işlem
yaprak_34 beyazgulll amaliyat olmasa ne gibi bir sorun oluyor acaba ?K.validemde de var dil bağı kadın 76 yaşında turp gibi MaşaAllah.Gayat güzel yemek yiyor konuşuyor
beyazgulll @eylusko_ 3 dk cerrahi işlem dedi bizede sonra neler oluyor bebek hemen toparlanıyor mu beslenmesi falan
eylusko_ beyazgulll hicccc birsey olmuyor 2 dakika gazlı besle oraya baskı yaptık sonra hemen emdi normal yaşantı devam etti
beyazgulll @yaprak_34 şu anlık beslenme emmede zorluk yaşarmış ilerde konuşma bozukluğu olurmuş öle dedi doktor bende kararsızım ama bebekken yapılması kolay gecermis