Kızlar 3 gündür aşırı bi şekilde kanamam var büyük parçalı bi şekilde. Kol altı implant ile korunduğum içim ondan olduğunu düşünüyorum cünki adet düzensizliğim var ve 1 ay adet olmamıştım şimdi olunca da baya bi oluyorum ama çok bitkin hissediyorum 3 gündür aşırı kan kaybettim.
İmplant hormonlu olduğu için hormonlarım değişken bi halde sanırım
Bugün akşam aşı terminim var, siz regl’iken aşı oldunuz mu? Olmalı mıyım sizce bu durumda?