Zahide97 bu biraz bebeginizin dogum kilosuna bagli, 1 numara bez 100 tane falan kullanmisizdir, 2 numara 240 tane almistim sonra 3 numaraya gectik. Kizim neredeyse 4bucuk aylik dogum kilosu 3410du 6.haftada 5500du su an neredeyse 8 kilo. Buyume asamasinda en cok 2 numara kullandik biz. Cunku cok fazla kaza oluyor :)