8 buçuk aylık kızım var ve pazartesi iş başı yapıyorum hayırlısı ile. İlk defa uzun süreli ayrı kalıyoruz beslenme düzeni saatleri derken beynim yandı düşünmekten. Günde 4 öğün kahvaltı, meyve, yoğurt akşamda sebze ya da baklagil olarak oturmuş bir düzenimiz var anne sütüne devam öğünlerden sonra ne kadar emerse teklif ediyordum . Her öğün arasına 2 Şer saat koysam gün yetmiyor resmen napcam ben yok nası verecekler şuan aynı aylarda olup beslenme düzenini oturtmuş annelerin öğün saatler ile ilgili bilgi ve tecrübesine çok ama çok ihtiyacım var . Evet her çocuk bir değil ama fikir olur en azından