Elanur11 Oğlum 3 yaşında nadir de olsa uyandığında titreme ve kasıma gibi bişeyde oluyor normalmi sizce?
Mjd1 Elanur11 bunun normal olup olmadığını bizler bilemeyiz ? Doktora götürebilirsiniz annesi olarak en iyi siz bilirsiniz normal olup olmadığını geçmiş olsun
Deletedmom_41 Elanur11 Titreme ile ilgili youtube uzerinde videolar var onlara benziyor mu bi bakablrsnz
Elanur11 Deletedmom_41 yok bu daha çok kasılma gibi 3-5 saniyelik hani yetişkinler üşüyünce başta sallanıp titrer ya o şekil