Arasbabyy Bebeğini emzirerek uyutan anneler işe başlayınca ne yaptınız? Benim ki sadece emerek uyuyor başka türlü asla uyumuyor işe başlayınca nasıl olacak bilmiyorum 🙁
aykoz_ Arasbabyy benimkıde öyleydi. Meme olmayınca aranmıyor baskası salladıgında pışladıgında uyuyorlar zaten baska careleri yok. Mesela bana pışlatmazdı hemen memeyle uyurdu ama annemdeyken yatardı pışlasın diye
Arasbabyy aykoz_ bugün kuaföre gittim uykusu geldiği halde uyumamış kuaföre peşimden geldiler eve geldik emzirdim öyle uyudu annem salladığı halde uyumamış bizimki