Oğlum 20 aylık 10. Ayından beri Ağır kabızlık yaşıyor, artık öyle bir hale geldi ki Zıplamaktan yoruluyor kakasını yaparken Ki, yapamıyor da bütün doktorlara götürdüm en sonunda geçen hafta Gastroentrolojiye gittik doktorumuz Profosör olduğu İçin güvendim ve ne derse yaptım. kan tahlili idrar tahlili istedi hepsi normalken bir tanesi (ALKALEN FOSFATAZ) olan Değer 326 çıktı normal değeri 60-120 arası olmalıymış Daha randevumuza 3 hafta var Dulcasoft verdi, pazar günününden beri sabahları 8 ml kullanıyoruz ona rağmen dün yine Lavman yaptım, çocuk çatlama noktasına geldi çünkü Artık psikolojim bozuldu, anne acıyor dedikçe oturup hüngür hüngür ağlamak istiyorum Ne zaman etki eder bu ilaç yada eder mi Bu sonucu Bi çocuk doktoruna yolladım bi sorun yok dedi, netten bakıyorum Saçma sapan şeyler yazıyor madem bir sorun yok neden bu kadar yüksek çıktı ? bu 3 haftayı nasıl geçirecem Bilmiyorum Denemediğim yol kalmadı Bitkisel olsun İlaçlarla olsun Yok Olmuyor zaten alerjisi de var Lifli beslensin diyorlar Lifli gıda dışında Kuzum bişe yiyemiyor zaten, Evime aylardır tatlı Abur cubur dahi sokamıyorum Yapamıyorum, sokakta dahi görse anne Mama diyip ağzını açıyor Nasıl bir vicdan azabı çekiyorum anlatamam, Ben Bakamıyorum galiba çocuğuma o yüzden Bu acıyı çekiyor Türlü türlü şeyler hazırlıyorum Sulu beslenmesi gerektiği için oda işe yaramıyor yaptığı kakayı 40 yaşındaki insan yapamaz Taş gibi Ve bu yüzden de 2 ayda kurtulduğumuz makat çatlağı yine oluştu lütfen artık Biri geçecek desin Vallahi Çok Bunaldım..