mavisgozlum Hanımlar bebegim de sürekli uyku hali vardı istahsızlık cok fazlaydı bugun yogun bakıma aldılar ve belden sıvı alcaz dediler bebeginr yaptıran varmı neyle karsılastınız bir de dua edin lütfen bebegime zarar gelmesin mübarek gün bugun
Mjd1 mavisgozlum memenjitten mi şüphelendiler ? Daha önce duymadım ama Rabbim bu Kandil gününde şifa versin inşallah
mavisgozlum Mjd1 evet suphelendiler surekli uyuyo diye allah razı olsun nolur dualarınıxı eksik etmeyin
Mjd1 mavisgozlum sanırım aşı olmadı , ederim tabiki çocuklar konu olunca insan dayanamıyor sizde üzülmeyin Rabbim kalıcı birsey bırakmasın gerisi hallolur ❤️