Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük yakın zamanda Happy Kids elleri ağzında olabilir müdahale etmemenizi öneririz demiş fakat sebebini yazmamış merak ediyorum
Elini emmesinde hiçbir sakınca yok mu?
Bu alışkanlık olur mu?
3 yaşına kadar normal diyor internette sizlerin bu konudaki fikrini merak ediyorum
Birde aile büyükleri elini ağzına sokmasına izin verme diyor onlara güzel mantıklı bir açıklama yapmam lazım aslında bir sorun olmadığıyla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️