dominantteyze Kızlar bebengm 1 yaşında 5 aydır d vitamini kullanmıyodk doktor tahlil yaptı vitaminler iyi dedi ama herkes kullan diyor ocean marka alıcam bugn kaç fıs sıkıyorsunuz
Masal_m dominantteyze genelde bir çok doktor kışın kullanmayı öneriyor. Bahara kadar kullanabilirsiniz 1 fıs. Güneşe çıkmaya başladığınız zaman bırakabilir
Ebru-isil dominantteyze normalde 1 yaşa kadar kullan demişlerdi pandemiden dolayı 2 yaşa çıkmış biz kullanmaya devam ediyoruz bizimki bigaia
irva dominantteyze Kış ayı diye kestirmedi doktorumuz yaza kadar devam.3 günde bir versen yeterli dedi tek fıs wellcare kullanıyorum.
Naciyeylmz dominantteyze ikisinn markası mi kanla d vitamini cnm kan damlası ne kadar d vitamini ne kadar